روستای گوگ تپه خالصه

رسم رسومات محلی گوگ تپه خالصه

رسم رسومات محلی گوگ تپه خالصه

نگاهی بر مناسبتهای ملی, مذهبی,فرهنگی ،اجتماعی، سنتی و.... روستای تاریخی گوگ تپه خالصه از گذشته تا حال

تبریک عید سعیدفطر  سال 1393بر نمازگزاران ، روزه داران و مومنان خدادوست روستای گوگ تپه خالصه:

السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

 ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد. پیشاپیش حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه شما بزرگواران تبریک عرض نموده و استمرار خالصانه بندگی پروردگار متعال و مهربانی و همدردی با بندگان پروردگار را مسئلت دارم.

  انشاءالله که لطافت روح و سر زندگی دل و پرهیز از گناه، به یمن مداومت بر ذکر پروردگار منان و پیروی از سنت رسول اکرم صلی الله علیه و سلم در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری گردد. چرا که بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت پروردگار منان دارند و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او.

  عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید.

عید فطر به راستی که روز عزیز و خجسته ای است، روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها بر گزیده است و به بندگان ناچیزش اجازه داده تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند.

   اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک  عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم نجیب و شریف ، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم و ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همگی ما را در راه تلاش برای ارتقاء این منطقه خدا دوست و مومن  یاری نموده و در راه رسیدن به این هدف یاری مان نماید.

خرسندم پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ امت پیامبر مکرم اسلام محمد (ص)، عید بندگی و طاعت خداوند منان را به روزه داران و مومنان خدادوست اهالی محترم گوگ تپه خالصه صمیمانه تبریگ گفته و قبولی طاعات و عبادات شما را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۸
اسماعیل عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی