روستای گوگ تپه خالصه

رسم رسومات محلی گوگ تپه خالصه

رسم رسومات محلی گوگ تپه خالصه

نگاهی بر مناسبتهای ملی, مذهبی,فرهنگی ،اجتماعی، سنتی و.... روستای تاریخی گوگ تپه خالصه از گذشته تا حال

گوگ تپه خالصه -تبریک میلاد امام حسین(ع)

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ق.ظ


تقدیم به آستان مقدس نور پر فروغ آسمان ولایت و امامت ،

گوهر تابناک عصمت و طهارت ،

پرچم دار عدالت،  حضرت حسین بن علی (ع)

 

تو را رها نمی کنم

به عزّت علی قسم، به حرمت ولی قسم ، تو را رها نمی کنم

به عرش کبریا قسم ، به جان مرتضی قسم ،تو را رها نمی کنم

حسین من ، عزیز من ، صفا و جلوه ی چمن ،تو را رها نمی کنم

قسم به طفل مضطرت ، سکینه  و رقیه ات ،تو را رها نمی کنم

الا  فروغ چشم  من ،  الا  سرور  باغ  من  ،  فرشته ی امید من

به حضرت علی قسم ، به جان اصغرت قسم،تو را رها نمی کنم

تو  رایت  صلابتی  ،  تو  آیت  فلاحتی  ،  تو  نور  چشم    امّتی

سفیر صلح و الفتی ، امین مُلک و ملتی ،تو را رها نمی کنم

تو   رحمتی   ،   تو   نعمتی   ،   تو   عین    هر    فضیلتی

به نام پاک "هو"قسم ، به نون و والقلم قسم، تو را رها نمی کنم

تو رهگشای امتی ، تو عاشق شهادتی ، تو اُسوه ی کرامتی

ُِِسزد تو را رها کنم ؟ تو را رها نمی کنم،تو را رها نمی کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱
اسماعیل عبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی